BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Brænder du for at få faglige udfordringer, gode kollegaer, fart over feltet og tværfagligt samarbejde?
På Rehab- og Akutcenter søger vi social- og sundhedsassistent ca. 32 t/uge eller mere - det taler vi om ved samtalen. Arbejdstiden kan være blandede vagter dag/aften eller dag/nat (ca. otte vagter på otte uger). Du kan også ønske overvejende aften- eller nattevagt. Stillingen er ledige til besættelse den 1. september 2023 eller efter aftale.
Rehab- og Akutcenter - Hvad er det?
- 17 midlertidige pladser for bl.a. genoptræning, aflastning, neurologiske patienter, psykisk sårbare og terminale borgere samt to akutpladser
- Vi har borgere/patienter i alle aldre
- Et spændende og udfordrende sted, med fart over feltet
- En arbejdsplads med en personalegruppe bestående af fysio- og ergoterapeuter, Social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og Social- og sundhedshjælpere
- Vi arbejder sammen med sygehusene, læger, vagtlæger, Akutteamet, Kom Godt Hjem teamet, visitatorerne, demenskonsulenter, plejehjem i hele kommunen samt hjemmesygeplejen og hjemmeplejen
- En arbejdsplads med stort patientflow
Din profil
Du har:
- Fagligt engagement og motivation for både mono- og tværfaglig samarbejde
- Åbenhed og ærlighed i dialogen
- Mødestabililitet
- Lyst til og brænder for kvalitet i dit arbejde
- Ønske om et godt arbejdsmiljø og bidrager til det
- Lyst til en hverdag med fart på
Derfor skal du vælge os
Vi har:
- Spændende udfordringer hver dag
- Selvstændigt arbejde og øje for helheden på Rehab- og Akutcenter
- En dynamisk gruppe, hvor faglighed og godt humør vægtes højt
- Funktionstillæg på grund af kompleksiteten i opgaverne
- Mulighed for faglig udvikling
- En arbejdsplads, hvor du får brugt din uddannelse
- Særligt funktionstillæg for kompleksitet i opgaverne
- Indflydelse på planlægning af arbejdstiderne
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.
Hvis du vil vide mere
Du kan kontakte planlægger Helle Rothausen på telefon 61 62 96 75 eller leder Jette Roest på telefon 21 71 55 56 eller mail jette.roest@hedensted.dk.
Hvis du vil vide mere om Hedensted Kommune og/eller Social Omsorg, så se på www.hedensted.dk.
Mangler du information om jobbet? Så fortæl os det ved at klikke her.
Ansøgning
Ansøgningsfrist er den 21. august 2023.
Samtaler vil blive afholdt løbende.
Om os
Værdierne i Hedensted Kommune er ansvar, dialog og udvikling.
Vi tager ansvar for opgaveløsningen til gavn for borgerne, vi gør det ved dialog med borgerne og kollegaer på tværs i organisationen, og vi ved, at vi hele tiden må udvikle os for at kunne lykkes. Det kræver nogle gange risikovillighed, og det er vi helt med på. I Hedensted Kommune arbejder vi i høj grad ud fra borgerperspektivet, hvor kerneopgaven for Social Omsorg er, at det enkelte menneske får omsorg, støtte og rådgivning, der gør at borgeren løbende udvikler sig til at kunne klare sig bedre og mere selv. Derfor arbejder vi ud fra 5 pejlemærker med borgerens oplevelse i centrum.
Du finder pejlemærkerne her: https://www.hedensted.dk/media/5163845/Pejlemaerker.pdf
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Hedensted Kommune, Niels Espes Vej, 8722 Hedensted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW5IZWRlbnN0ZWQuMDk0OTUuMTA2MTNAa21kLmFwbGl0cmFrLmNvbQ
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875014