Teknisk Serviceleder til administrative huse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Kan du lide en afvekslende dag, med både praktisk og administrativt arbejde, og brænder du for bygningsdrift? Så er stillingen som teknisk serviceleder hos os helt sikker noget for dig.

Arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Daglig drift af bygninger
  • Koordinering med håndværkere
  • Opfølgning på rengøring
  • Kørselsopgaver
  • Planlægning af serviceopgaver
  • Tilsyn med bygninger
  • Mindre praktiske opgaver
  • Administrative opgaver

Din profil

Vores forventninger til dig:

  • Du har en håndværksmæssig, teknisk eller anden relevant baggrund
  • Du har flair og lyst til at arbejde med IT
  • Du har kendskab til alarmanlæg, brandalarmanlæg, varmestyring o.l.
  • Du er engageret, positiv, udadvendt og god til at kommunikere
  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret, og formår at prioritere dine opgaver
  • Du er robust, pligtopfyldende og mødestabil
  • Du er i besiddelses af kørekort til personbil

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder:

  • Et afvekslende job, i tæt samarbejde med servicelederteamet og ejendomsafdelingen
  • Mulighed for at sætte dit præg på hverdagen og opgaveløsningen
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Engagerede kollegaer og en nærværende ledelse
  • En god dialog, med gensidig respekt og tillid til hinanden
  • Et godt arbejdsmiljø, med uformel omgangstone og gode rammer

Du vil blive en del af servicelederteamet, som er en del af ejendomsafdelingen Ejendomme og Service.

Servicelederteamet varetager driften af kommunes rådhuse og øvrige administrative huse. Du vil derfor have din gang i flere bygninger.

Mødetiden vil primært ligge på hverdage. Normal mødetid er i tidsrummet mellem kl. 7 - 15 og aftales i teamet, efter opgaver og aktiviteter.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fuldtidsstilling med flextid, og ønskes besat hurtigst muligt eller senest fra den 1. oktober 2023.

Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

Hvis du vil vide mere

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Ejendomme og Service Michael Edlefsen på tlf. 51 64 63 69.

Mangler du information om jobbet? Så fortæl os det ved at klikke her

Ansøgning

Skriv en ansøgning med CV og relevante bilag og fortæl os hvorfor du søger stillingen.

Ansøgningsfristen er den 8. august 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 14. august 2023 og evt. kaffemøde afholdes den 17. august 2023.

Går man videre fra 1. samtale, vil man blive inviteret til et kaffemøde og en rundgang på matriklen med snak omkring arbejdsopgaverne.

Efter dette, vil ansættelsesudvalget pege på den endelige kandidat.

Om os

I Ejendomme og Service sikrer vi, at vores borgere og kolleager har gode og velfungerende rammer at være i. Vi er en dynamisk afdeling der løser store som små opgaver. Dette giver en alsidig hverdag med rig mulighed for faglig udvikling og for at blive udfordret.

Ejendomme og Service er en del af Vækst, Teknik og Fælleskab. Vi hører hjemme på rådhuset i Hedensted.

Du kan læse mere om Hedensted Kommune på https://www.hedensted.dk/om-kommu-nen/organisation

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hedensted Kommune, Niels Espes Vej, 8722 Hedensted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW5IZWRlbnN0ZWQuNTMxMjAuMTA2MTNAa21kLmFwbGl0cmFrLmNvbQ

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861308

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet